У сучасних будівельних роботах неодноразово використовуються бестраншейні методики щодо комунікацій прокладанням труб.

Найбільш затребуваним способом зараз вважається прокол під дорогою. В основному, таку роботу виконують на глинистому ґрунті. Однак у будь-якому випадку потрібно провести попередню оцінку стану ґрунту на наявність предметів, здатних пошкодити бурову головку.

Найкращим обладнанням для виконання керованого проколу під асфальтом є насосно-домкратні натискні установки компанії EnergoBest, для яких обов’язково підключають гідростанцію. Тільки вона здатна забезпечити необхідний за рівнем сили вплив. Крім цього, як завжди під час бурильних робіт, використовуються допоміжні інструменти для проколу під дорогою. Одним із них є система локації.

Така система представлена ​​у вигляді зонда, що вбудовується у бурильну голівку. Інформація про напрямок бура при проколі під асфальтом надходить на локатор. Він аналізує дані, щоб визначити поточне положення бурильної головки у ґрунті, а також кут її нахилу. Ця інформація вкрай необхідна, щоб перевірити, наскільки її маршрут відповідає плану проколу під дорогою. При будь-якому відхиленні головки від курсу оператор повинен відразу зробити коригування траєкторії її переміщення.

Сама собою бурова головка має скошену поверхню з однієї зі сторін. Це підвищує продуктивність проколу під асфальтом, але від цього може постраждати сама якість роботи. Щоб забезпечити строго пряме переміщення, бурильна головка замінюється на конусний розширювач.